czwartek, 22 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Witam wszystkich serdecznie,

Wybaczcie, że tyle czasu nic nowego nie pisałam. Ostatnie miesiące / zresztą cały rok, były dla mnie bardzo ciężkie. Wiele zmieniło się w moim życiu, wiele musiałam przemyśleć.
Liczę, że w styczniu wszystko się ułoży i wrócę do normalnego życia.


                                                                              weheartit.com



W związku ze zbliżającymi się świętami...
Chciałabym życzyć Wam, aby czas Bożego Narodzenia był zapowiedzią narodzin tego co dobre i piękne. Niech otaczają Was same dobre Anioły a dzieciątko Jezus obdaruje miłością i pokojem was i waszych najbliższych.

Wesołych Świąt!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

25 komentarzy:

  1. Kasiu bardzo dziękuję, życzę Ci aby Święta były dla Ciebie oazą spokoju i spełnieniem marzeń, a kolejny rok przyniósł ukojenie, nowe nadzieje, a także dużo, dużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jaki ładny jelonek! Może na nadchodzące Święta, życzę Ci wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. coockie:
    a ja z okazji świat życzę Ci abyś już wkrótce pisala do mnie ze słuzbowego mejla ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Życzę Ci Wesołych, Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, dużo siły i uporu w dążeniu do marzeń, oraz szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego Kasiu!
    Niech sie wszystko ulozy po Twojej mysli.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że do nas wróciłaś :) Oby te święta przyniosły Ci radość i prawdziwie domową atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakowało Ciebie w blogosferze, więc bardzo się cieszę, że wracasz! :).
    Ja również życzę Ci wesołych świąt i mnóstwa prezentów pod choinką ;).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Wielkich stosów książek pod choinką ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, wesołych, pogodnych, spędzonych w rodzinnym cieple świąt Bożego Narodzenia; mnóstwa prezentów, radości, uśmiechów; a przy okazji też szczęśliwego, pełnego sukcesów i pomyślności Nowego Roku życzę Ci ja :).

    OdpowiedzUsuń
  10. I tobie wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu Tobie również spokojnych i nastrojowych Świąt, pełnych optymizmu, wiary i siły, które pomogą Ci wyjść z życiowych zakrętasów na prostą :)

    uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. O, wreszcie do nas wracasz :D Super, cieszę się bardzo :)

    Ze świątecznymi życzeniami jestem spóźniona, na szczęście mogę złożyć Ci życzenia na Nowy Rok!
    Także z okazji nadchodzącego Nowego 2012 Roku, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze! Przede wszystkim zdrowia, szczęścia, spokoju, pomyślności, dużo radości i miłości oraz by ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy od poprzedniego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech się układa, niech się prostuje. Wracaj do nas.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby wszystkie zmiany w Twoim życiu były tylko na lepsze ! Ja wierzę, że wszystkie zmiany koniec końców takie są... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także wierzę, że zmiany idą na lepsze:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja sie dodaje i zapraszam do siebie:) Wszystkiego dobrego, samych pozytywnych zmian...

    OdpowiedzUsuń
  17. C интересом читаю вас))
    Заходите в гости))
    2girls-in-fairytale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. this picture looks very amazing! find your blog very cute and interesting <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń